Aktuális

a Városi Napos Oldal Szociális Központ, Pilisvörösvár intézményvezető (magasabb vezető) feladatainak ellátására

A Pilisvörösvár és Környéke Szociális Intézményfenntartó Társulás pályázatot hirdet a Városi Napos Oldal Szociális Központ, Pilisvörösvár magasabb vezetői feladatainak ellátására.

–       Közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
–       Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
–       A vezetői megbízás időtartama: 5 évre szóló határozott idejű megbízás, 2021. április 15-től 2026. április 14-ig
–       A munkavégzés helye: 2085 Pilisvörösvár, Rákóczi u. 5.
–       A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok: Az intézmény alapító okirata szerinti tevékenységek ellátásának, az intézmény rendeltetésszerű működésének, szakmai tevékenysége feltételeinek biztosítása. Felelősség az intézmény szakszerű és törvényes működéséért, a szabályszerű vagyonkezeléséért és gazdálkodásáért. Döntés az intézmény működésével kapcsolatos minden olyan ügyben, melyet jogszabály a hatáskörébe utal. Végrehajtja a fenntartó utasításait és beszámol a tevékenységéről. A hatáskörébe utalt munkáltatói jogok gyakorlása.
–       Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók + magasabb vezetői pótlék + cafeteria juttatás

–       Pályázati feltételek:
–        Főiskolai vagy egyetemi végzettség, figyelemmel az intézmény alaptevékenységének megfelelő, a 15/1998. (IV.30.) NM rendelet 2. sz. melléklet I.1. pontjában meghatározott képesítési előírásokra, illetve a 1/2000. (I.7.) SzCsM rendelet 3. sz. mellékletében meghatározott képesítési előírásokra, figyelemmel az 1/2000. (I.7.) SzCsM rendelet 6.§ (13) bekezdésében foglaltakra.
–       Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.
–       Büntetlen előélet, cselekvőképesség, magyar állampolgárság.
–       A magasabb vezető beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető.
–       Legalább 5 év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, a gyermekvédelem, a szociális ellátás, az egészségügyi ellátás, illetve a közoktatás területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlat.

–       A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
–       szociális intézményben szerzett, legalább 5 éves vezetői gyakorlat
–       szociális szakvizsga
–       A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
–       Szakmai önéletrajz
–       Szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzelések
–       Vezetői program
–       3 hónapnál nem régebbi teljes körű erkölcsi bizonyítvány, mely tartalmazza, hogy a pályázó nem áll a gyermekvédelmi, szociális intézményben végezhető tevékenység folytatását kizáró foglalkoztatástól eltiltás hatálya alatt
–       Felsőfokú iskolai végzettségeket igazoló okiratok másolatai,
–       Szakmai gyakorlatot igazoló dokumentumok másolata
–       A pályázó nyilatkozata arról, hogy a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvényben meghatározott kizáró okok nem állnak fenn vele szemben.
–       A pályázó nyilatkozata arról, hogy vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségének eleget tesz
–       A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
–       A pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a pályázati eljárásban részt vevők számára a teljes pályázati anyagba való betekintéséhez
–       A pályázó nyilatkozata 3 hónap próbaidő vállalásáról.
–       A munkakör betölthetőségének időpontja: 2021.04.15.
–       Betöltendő munkakör: Szociális alap- és szakellátás, valamint családsegítés vagy gyermekjólét területén felsőfokú végzettséghez kötött munkakör.
–       Vezetői feladat: a Városi Napos Oldal Szociális Központ, Pilisvörösvár magasabb vezetői feladatainak ellátása (egyszemélyi felelős vezető)
–       A pályázat benyújtási helye: Pilisvörösvár és Környéke Szociális Intézményfenntartó Társulás (2085 Pilisvörösvár, Fő tér 1.) A borítékra kérjük ráírni „Városi Napos Oldal Szociális Központ, Pilisvörösvár intézményvezetői pályázat
–       Pályázat benyújtásának határideje: a KSZK honlapján történő megjelenést követő 30. nap (2021. február 26.)
–       Pályázat benyújtásának módja: postai úton vagy személyesen
–       Felvilágosítás kérhető az alábbi telefonszámon: 26-330-233/129. m. (Jákliné Komor Szilvia)
–       A pályázat elbírálásának határideje: A beadási határidőt követő első, de legkésőbb 60 napon belüli Társulási Tanács ülés.

Tisztelt Adózók!

A NAV honlapján 2021. január 25-én elérhetővé vált a 21NYHIPA jelű nyilatkozat, melynek benyújtásával a 639/2020. (XII.22.) Korm. rendelet alapján a mikro-, kis- és középvállalkozások 2021. február 25-ig elektronikusan nyilatkozhatnak helyi iparűzési adóval kapcsolatos adóelőleg-kedvezményük érvényesítéséről. Felhívjuk a Tisztelt Adózók figyelmét arra, hogy a nyilatkozat megtételére nyitva álló határidő jogvesztő!

A 21NYHIPA nyilatkozat Általános Nyomtatványkitöltő Keretprogramban (ÁNYK) futó kitöltőprogramja és a hozzá tartozó útmutató a NAV honlapján érhető el:

https://nav.gov.hu/nav/letoltesek/nyomtatvanykitolto_programok/nyomtatvanykitolto_programok_nav/nyilatkozatok/21NYHIPA.html

A helyi adókról szóló 1990. évi C. törvény 39/B. § (3) bekezdése szerinti kisadózó vállalkozások tételes adója hatálya alá tartozó vállalkozót nem terheli nyilatkozattételi kötelezettség. Az elektronikus nyilatkozattétel kötelezettsége csak az 50 %-os, mérsékelt adóelőleg-fizetéshez szükséges, az 1 %-os HIPA mérték alkalmazásához nem. 

A KATA adóalany adóelőlegfizetésre nem kötelezett, ő az adóévre vonatkozó tényleges adóját fizet évi két részletben.

Kérjük, hogy amennyiben nem biztos az adózási formájában, keresse meg adóosztályunkat a 06-26-330-233/109-es melléken vagy az info@archiv.pilisvorosvar.hu e-mail címen még a nyilatkozattételi határidőt megelőzően.

A fizetési kötelezettségekről cégkapun/ügyfélkapun keresztül értesítjük Tisztelt Adózóinkat, illetve ellenőrizhetik azt az E-Önkormányzat portálon keresztül is. 

Célszerű már januárban kitölteni az adóelőleg-nyilatkozatot, hogy a munkáltatók mielőbb figyelembe vegyék a munkavállalóknak járó kedvezményeket. A nyilatkozat akár online is kitölthető a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) honlapján. A leadott nyilatkozatban történt változás esetén új nyilatkozatot kell tenni vagy a korábbit vissza kell vonni.

Az adóelőleg-nyilatkozatot a dolgozó tölti ki és adja át munkáltatójának, kifizetőjének. Bérszámfejtéskor a munkáltató a nyilatkozatnak megfelelően veszi figyelembe a munkavállalónak járó kedvezményeket. Aki már a januári fizetésében érvényesítené a kedvezményeket, annak az első bérszámfejtés előtt nyilatkoznia kell. Az adóelőleg-nyilatkozatokkal év közben érvényesített kedvezmények automatikusan bekerülnek a NAV által készített adóbevallási tervezetbe.

Aki ügyfélkapuval, telefonos azonosítással vagy e-személyi igazolvánnyal (utóbbi használatához kártyaolvasó szükséges) rendelkezik, az adóelőleg-nyilatkozatot online is kitöltheti és benyújthatja a NAV honlapján elérhető Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazással (ONYA). Az adóhivatal a kitöltéshez is segítséget nyújt, az adóelőleg-nyilatkozatokat a nyilvántartásaiban szereplő adatokkal feltölti, illetve a legtöbb nyilatkozatnál a kedvezmény adatait is kiajánlja. Az ONYA-val beküldött bizonylatokat a NAV automatikusan továbbítja a megjelölt munkáltatónak, kifizetőnek.

A legegyszerűbb, online benyújtás mellett továbbra is lehetőség van a NAV honlapján az Adóelőleg-nyilatkozat Alkalmazással (ANYA) elkészített, kinyomtatott vagy a kézzel kitöltött nyilatkozatokat a kifizetőknek személyesen átadni. Utóbbihoz az ajánlott nyilatkozatminták és a kitöltési útmutatók letölthetők a NAV honlapjáról.

A négy vagy több gyermeket nevelő anyák kedvezményét a jogosultak, az összevont adóalapba tartozó egyes jövedelmekre érvényesíthetik. Négy vagy több gyermeket nevelő anyának az a nő minősül, aki vér szerinti vagy örökbefogadó szülőként az általa nevelt legalább négy gyermek után családi pótlékra jogosult, vagy jogosultsága legalább 12 éven át fennállt.

Az első házasok kedvezménye változatlanul 24 hónapon keresztül havi 5 000 forint adómegtakarítást jelent a házaspároknak. A családi kedvezménnyel az egy gyermeket nevelőknél 10 000, a két gyermeket nevelőknél gyermekenként 20 000, a három vagy több gyermeket nevelőknél pedig gyermekenként 33 000 forinttal több kerülhet havonta a családi kasszába.

2021-től már a személyi kedvezmény is az összevont adóalapot csökkenti, mértéke a jogosultság hónapjaiban a minimálbér egyharmada. Azok vehetik igénybe, akik rokkantsági járadékban vagy fogyatékossági támogatásban részesülnek és azok, akik olyan betegségben szenvednek, amely súlyos fogyatékosságnak számít. A kedvezmény érvényesítésének feltétele a súlyos fogyatékosságról szóló orvosi igazolás vagy a rokkantsági járadékra, fogyatékossági támogatásra jogosító határozat.

Forrás: Nemzeti Adó- és Vámhivatal

A DACHSER kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a fenntartható társadalom érdekében civil szervezeteket támogasson, nemcsak nemzetközileg, de lokálisan is. A múlt évben a Liegl & DACHSER a MikulásGyár munkáját segítette, a vállalat felajánlotta, hogy elszállítja az ország 24 Auchan áruházában összegyűjtött adományokat a Magyar Vöröskereszt helyi szervezeteihez.

2020-ban nem egy, hanem 24 MikulásGyár működött, mivel az ország összes Auchan áruházában gyűjtötték az adományokat a rászorulóknak. A Liegl&Dachser Kft. felajánlotta, hogy az Auchan áruházakban összegyűlt adományokat eljuttatja a Vöröskereszt kirendeltségeihez. Mint azt Szabó Péter és Szontágné Hajnal Zsuzsanna elmondta, vállalatunk fontosnak tartja, hogy egy ilyen kezdeményezés mellé álljon. “Úgy gondoljuk, most még inkább szükség van az összefogásra és tapasztalatink szerint sokszor a szállítás megszervezése a legnagyobb feladat, ezért ajánlottuk fel segítségünket, hogy ebben támogathassuk a szervezetet és az adományok időben eljuthassanak a rászorulókhoz.” 

Zsolnai Endre, a MikulásGyár tulajdonos-főszervezője elmondta: „A pandémiára és annak gazdasági hatásaira tekintettel, leginkább tartós élelmiszerekre, tisztálkodási és fertőtlenítőszerekre volt szüksége a rászorulóknak. A gyűjtést ezek szerint szerveztük meg. A múlt évnek egy különleges üzenete volt: a MikulásGyár akkor is működik, ha olyan nehézségek vannak a világban és hazánkban, amelyekre nem számíthattunk. Sokszorozott erővel és energiával dolgoztunk azokért, akik máshonnan nem kaptak segítséget”. – tette hozzá Zsolnai.

A Magyar Vöröskereszt a budapesti és vidéki gyűjtőpontokon biztosította az önkénteseket, s gondoskodott arról, hogy a legjobb helyekre kerüljenek az adományok. A hazánkban 139 éve működő humanitárius szervezet óriási feladatot látott el azzal, hogy önkéntes hálózatát hadrendbe állította és 20 napon keresztül sokezer munkaórában vette át és kezelte a felajánlásokat.

A DACHSER nemzetközi szinten is segít

Aki globálisan működik annak felelőssége van. Különösen igaz ez a logisztikára, mert ez köti össze az embereket, a piacokat és a termelési területeket az országhatárokon keresztül. Emiatt a DACHSER kötelességének érzi az emberek életkörülményeinek javítását azokban a fejletlenebb régiókban, ahol a vállalat aktív. A vállalat filozófiája a társadalmak és a demokráciák megerősítésére irányul, támogatja az embereket saját önbizalmuk fejlesztésében és támogatást nyújt számukra. Ennek érdekében a DACHSER számos projektet támogat a terre des hommes gyermekvédő szervezettel együtt. Az 1960-ban alapított szervezettel együtt a DACHSER 2005 óta támogat projekteket az emberek önellátásának elősegítésére Indiában, 2014-től Namíbiában és 2015-től Brazíliában, valamint Nepálban.

A cikk a Liegl & DACHSER támogatásával készült.

Az alábbi fontos változásra szeretnénk felhívni a figyelmüket a helyi iparűzési adó vonatkozásában:

A koronavírus-világjárvány nemzetgazdaságot érintő hatásának enyhítése érdekében szükséges egyes intézkedésekről szóló 639/2020. (XII.22.) Korm. rendelet értelmében a 2021. évben végződő adóévben a mikro-, kis- és középvállalkozások (KKV) esetében a helyi iparűzési adó mértéke 1 %. 

A rendelet szerint KKV-nak minősülő vállalkozónak a 2021. évben az adott előleg-fizetési időpontban esedékes – a helyi adókról szóló 1990. évi C. törvény szerint bevallott és a 2021. évben az önkormányzati adórendelet szerinti adómértékkel bevallandó – adóelőleg 50 %-át kell az egyes esedékességi időpontokban megfizetni.

A KKV csak akkor tud élni a fenti lehetőséggel, ha 2021. február 25-ig a székhelye, telephelye szerinti önkormányzati adóhatóság számára a NAV-on keresztül, a NAV által rendszeresített elektronikus nyomtatványon erről kifejezetten nyilatkozik. Felhívjuk a Tisztelt Adózók figyelmét arra, hogy a nyilatkozat megtételére nyitva álló határidő jogvesztő!

A nyilatkozat alapján az önkormányzati adóhatóság határozathozatal nélkül, hivatalból csökkenti a korábbi bevallás alapján már megállapított adóelőleg összegét. A fizetési kötelezettségekről cégkapun/ügyfélkapun keresztül értesítjük Önt, illetve ellenőrizheti azt az E-Önkormányzat portálon keresztül is. Kérjük, hogy amennyiben nem biztos a fizetési kötelezettségének összegében, úgy a befizetést megelőzően egyeztessen a Polgármesteri Hivatalunk Adóosztályával a 26/330-233-as telefonszámon, vagy az info@archiv.pilisvorosvar.hu e-mail címen.

A 2021. január 15-én megjelent 4/2021. kormányrendelet értelmében a 25.000 főnél kisebb lakosságszámú települések (Pilisvörösvárt is beleértve) a fenti rendelkezés alapján kieső iparűzési adóbevétel összegével megegyező összegű támogatásra jogosultak. Ez nagy mértékben segíti Önkormányzatunkat, mindemellett azonban a koronavírus-világjárvány okozta gazdasági visszaesés eredményeként jelentős adóbevétel-kiesésre lehet számítani. A kormányzati támogatás 2 ütemben, 2021. júniusában és októberében érkezik majd Önkormányzatunkhoz. Az önkormányzati alapfeladatokat ez idő alatt is tudnunk kell finanszírozni. Erre való figyelemmel óvatos, az alapfeladatok ellátására koncentráló, a pályázati fejlesztéseket biztosító költségvetési rendeletet készítünk elő.

dr. Udvarhelyi István Gergely
jegyző

 

 

Az online csatornákon vonatjegyet vásárló utasokat érintő változás, hogy 2020. december 31-től az Európai Unió szabályozásához alkalmazkodva Magyarországon is kötelező a kétlépcsős hitelesítés minden mobil- és online fizetés esetén a vásárlást kezdeményező fél azonosítására. Minden jegyvásárláskor a fizetés során plusz lépéseket kell tenni a tranzakció biztonsága érdekében, így a fizetési folyamat lassabbá és körülményesebbé válhat. Az egyes bankoknál vagy kártyakibocsátóknál más-más azonosítási lépések szükségesek. A MÁV START és pénzügyi szolgáltatója, a Simple felkészült a változásra, azonban előfordulhat, hogy akár banki, akár felhasználói oldalon egyéb beállítások is szükségesek.

A vasúttársaság kéri, hogy a mobiltelefonos vagy internetes vásárlás előtt az utasok ellenőrizzék, hogy a bank vagy a kártya kibocsátója teljesíti-e az új uniós irányelvet. Előfordulhat, hogy az adott banknál a fizetési folyamathoz további alkalmazás telepítése is szükséges, illetve a telefonszám helyes megadását is meg kell ismételni. Célszerű meggyőződni arról, hogy a MÁV alkalmazás legfrissebb verzióját használja-e a telefon, mert a régebbi verziók nem feltétlenül tudják végrehajtani az erős ügyfélhitelesítéssel járó tranzakciót.

A fizetési folyamat után ellenőrizni kell a MÁV applikáció vagy az ELVIRA felületén a vásárlás sikerességét, illetve újabb fizetés indítása előtt a SimplePay fizetésről küldött levelét is meg kell várni. Előfordulhat, hogy a hitelesítés miatt egyszerre több alkalmazást is kell használni a telefonon. Ha a fizetés nem történt meg, érdemes próbálkozni egy másik kártyával vagy fizetési móddal, akár egy másik banknál vagy kártyakibocsátónál.

Az online jegyvásárlások során fellépő problémák esetén technikai segítséget a MÁVDIREKT éjjel-nappal hívható telefonszámain kérhetnek az utasok (+36 1 3 49 49 49, Telekom hálózatából +36 30 499 4999, Telenor hálózatából +36 20 499 4999, Vodafone hálózatából +36 70 499 4999).

Forrás: mavcsoport.hu

A december 13-i menetrendváltással számos térségben hangolták össze a buszok és vonatok menetrendjét a kényelmesebb utazási lehetőségek érdekében. Emellett egyre nő azoknak a vasúti és autóbuszos vonalaknak, vonalszakaszoknak a száma, amelyeket autóbuszbérlettel, illetve vasúti bérlettel egyaránt igénybe vehetnek az utasok.

A MÁV vasúti bérlet, melyen az egyik feltüntetett kiindulási vagy célállomás Vörösvárbánya/Pilisvörösvár/Szabadságliget használható a VOLÁNBUSZ helyközi járatain, Pilisvörösvár közigazgatási határán belül.

A lista folyamatos bővítése és a további fejlesztések révén a tervek szerint 2022-től egyfajta bérlettel vagy jeggyel lehet majd utazni bármelyik államilag finanszírozott közösségi közlekedési eszközön.

Bővebb információ: https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/page/tarsszolgaltatok_berletinek_elfogadasa_1213.pdf

„Ezúton értesítem a város lakóit, hogy Pilisvörösváron a tüdőszűrést 2021. január 5-től január 26-ig tartjuk” – közölte dr. Fetter Ádám polgármester. A hirdetmény szerint a vizsgálat helyszíne: Pilisvörösvár, Fő utca 66 (Városi Díszterem), amely megközelíthető a Járási Hivatal udvaráról és a Puskin utcai parkolóból, közvetlenül a Díszterem udvar felőli ajtaján keresztül.

A szűrés időpontjai:

·       hétfőn, szerdán: 12-18 óráig

·       kedden, csütörtökön és pénteken: 8-14 óráig

A tüdőszűrés a felnőtt lakosság számára ajánlott vizsgálat. A vizsgálat a 40 év feletti lakosoknak évente egy alkalommal továbbra is ingyenes. 40 éves kor alatt, illetve munkahelyi alkalmassági vizsgálat esetén befizetendő vizsgálat díja 1.700 Ft, mely az OEP által országosan meghatározott díj. A befizetés a szűrőállomáson kapható sárga csekken történik.

A 14-18 év közötti gyermekek szűrése ingyenes, de beutaló és szülői beleegyező nyilatkozat szükséges hozzá. A törvény által kötelezettek, illetve a 18 évnél idősebb tanulók számára – akiknek az oktatási törvény ezt előírja –  a vizsgálat ugyancsak ingyenes.

A vizsgálatra érkezők hozzák magukkal a személyi igazolványukat illetve TB-kártyájukat. Kérjük, csak akkor vegyenek részt a tüdőszűrésen, ha tünetmentesek, illetve szíveskedjenek betartani az egészségügyi biztonsági előírásokat, azaz álljanak egymástól másfél méteres távolságra a sorban, emellett viseljenek maszkot.

Amennyiben a járványhelyzet indokolja és a központi intézkedések előírják, a kiírt tüdőszűrés elmaradhat vagy későbbre tolódhat. Kérjük, hogy folyamatosan kísérjék figyelemmel ezzel kapcsolatos tájékoztatóinkat.

Az UBM cégcsoport (UBM TRADE Zrt.), a magyar gabona és takarmány-piac egyik meghatározó szereplője, logisztikai adminisztrátor pozícióba keres munkatársat.

Az alábbi feladatokkal várunk:

  • Kapcsolattartás a bel- és külföldi partnerekkel
  • Fuvarok, szállítások szervezése, ellenőrzése
  • Szállításokhoz kapcsolódó dokumentumok kezelése
  • Kapcsolattartás a vállalat többi részlegével (pl. termelés, pénzügy)
  • Számlák feldolgozása
  • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
  • adatrögzítés ügyviteli rendszerben

Városunk 24 szociálisan rászoruló családjában több, mint 60 gyermek él. Ők a járványügyi veszélyhelyzetre való tekintettel még inkább támogatásra szorulnak. Ahhoz, hogy a gyermekeknek boldog karácsonyuk lehessen, elengedhetetlen a már megszokott támogatásunk.

A Templom téri adománygyűjtés december 13-án zajlott.

A rászoruló (0-18 éves korú, egészséges és sérült) gyermekek számára jó állapotú, tovább-ajándékozásra alkalmas (fejlesztő) játékokat, sportszereket, társasokat és könyveket gyűjtöttünk a Szociális és Egészségügyi Bizottság szervezésében.

A téren összegyűlt adomány több fordulót igénylő bepakolását, leszállítást, kipakolást és tárolását is a Pilisvörösvári Önkéntes Tűzoltó Egyesület elnöke, Pfeiffer Ferenc oldotta meg az egyesület mentőszerével. Segítségét ezúton is köszönöm!

Polgármesteri hivatalunk szociális ügyintézője, Erzsike összeállította a rászoruló gyerekek listáját.

A nagy mennyiségű adomány nemenkénti, korcsoportonkénti válogatása, az egy-egy gyermeknek ill. családnak szánt csomagok összeállítása a hivatali dolgozók segítségével történt. Köszönjük Éva, Kata, Margit, Mónika, Rozál, Szilvi, Vera, Veronika, és Jegyző Úr munkáját is!

Az adományozottak kiértesítése, az ajándékcsomagok átadása megtörtént.

Összefogással sikerült boldogabbá tennünk a szeretet ünnepét a nehezebb körülmények között élők számára is!

Köszönjük a jó szándékú felajánlásokat!

Áldott, békés karácsonyt, boldog új évet kíván a Szociális- és Egészségügyi Bizottság (SZEB) :

Mátrahegyi Erzsébet elnök
Dr. Fetter Gábor
Dr. Manhertz József Dávid 
Dr. Lehrer Anita
Dr. Radnai Zoltán
Nagy Katalin
Dr. Mártai István

Helyi időjárás

Előrejelzés febr. 1-7-ig : Ma hétfőn sok napsütés lesz kevés fátyolfelhővel az égen. Csapadék nem lesz, a szél gyenge marad csak. Kifejezetten nyugodt nap lesz. Reggel -7 fok, délután 5 fok várható. Kedden a nap első fel...

Folytatás >

Képviselő-testületi ülések

A Képviselő-testület következő rendkívüli ülésére 2020. november 2. napján (hétfőn) 16:30 órakor kerül sor a Polgármesteri Hivatal Tanácstermében.

Észrevételek

Ha bármilyen kérdése, észrevétele van a honlappal kapcsolatban, írjon a szerkesztőknek!