Ha kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel és szeretnél egy dinamikusan fejlődő vállalatnál dolgozni, ami már több mint 350 éve kezdte pályafutását akkor ez az állást neked találtuk ki.
Főbb feladatok, munkák:
- Vásárlói megrendelések kezelése, majd rögzítése a vállalatirányítási rendszerben,
- Vásárlói kérdések, kérések udvarias megválaszolása, kezelése, különös tekintettel a vásárlási, szállítási és kiszolgálási lehetőségekre és feltételekre,
- Szükséges fuvarmegbízások kiállítása,
- Számlák, helyesbítő és jóváíró számlák kiállítása,
- Export megrendelések kezelése, majd a vállalatirányítási rendszerben való rögzítése,
- Rendelés visszaigazolások és számlák kiküldése,
- Export megrendelésekhez tartozó fuvarmegbízások, valamint vámoláshoz szükséges dokumentumok, és EKAER kiállítása,
- Területi felosztás szerinti partnereket illetve a barkács áruházak megrendeléseinek kiemelt kezelése,
- Raklapnyilvántartások napi szintű kezelése és vezetése,
- Számlák postázása,
- Archiválási feladatok ellátása,
- Nyilvántartások, kimutatások, készítése.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Minimum középfokú végzettség,
- Nyelvtudás: angol középhaladó (társalgás szintű),
- MS Office haladó szintű ismeretek,
- Precíz, pontos munkavégzés,
- Kiváló kommunikációs készség,
- Csapatban való együttműködés,
- Terhelhetőség,
- Jó stressztűrő képesség,
- Megbízhatóság.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- SAP ismeret,
- Hasonló pozícióban, vagy vevőszolgálaton szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk:
- Dinamikus, multinacionális környezet, a világ vezető építőanyag gyártó csoportjának stabilitása,
- Hosszú távú szakmai perspektíva, hosszú távú fejlődési lehetőség,
- Versenyképes juttatási csomag.
Szükséges tapasztalat: 1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges nyelvtudás: Angol – Középfok/kommunikációképes szint
Munkavégzés helye: 2085 Pilisvörösvár, Bécsi út 07/5 hrsz.
Egyéb juttatások: mobiltelefon
Jelentkezés: jelentkezes@saint-gobain.com